پسرم علیرضا پسرم علیرضا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

میوه ی زندگی

سال90

1392/10/27 11:26
نویسنده : مامان و بابا
76 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی حسن تقریبا هر روز به دیدن شما می آید و تمام بد خلقی ها و غرهای علیرضا را به جون میخرد واقعا عاشق علیرضا است .خداسالم و زنده نگه شان دارد.

شعرهای لی لی حوضک، گنجشکک اشی مشی، صد دانه یاقوت ،یک توپ دارم قلقلی را بابایی بهش یاد داده و برایمان میخواند صدایش را ضبط کردم و روی موبایلم گذاشتم.

خیلی کم دل است و بدتر ازم غصه خور.؟؟؟؟؟؟؟؟افسوس

اصلا طاقت اشکهای من را ندارد تا من گریه میکنم میدود برایم دستمال می آورد به من می گوید: غصه نخور من پیشت هستم.

در کارهای خانه به من کمک میکند البته همراه با خراب کاری و سخنرانی.

علیرضا سعیدی صابر

هنوز از حمام رفتن میترسد و در حمام گریه میکند.

بازی بعد از حمام

علیرضا

علیرضا سعیدی صابر

علیرضا سعیدی صابر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)