پسرم علیرضا پسرم علیرضا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

میوه ی زندگی

پاییز1393

1393/7/15 15:50
نویسنده : مامان و بابا
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر نازنینم

حدود دو هفته هست که شما و من روزهای زوج به مهد قران می رویم تا در کلاس های قران موضوعی شرکت نمایی. بسیار خوشحال هستی و من بیشتر از شما،البته سر کلاس نقاشی کانون هم روزهای یکشنبه عصر افتاده است.

روز اول کلاس 5 مهر ماه

هر روز  صبح برنامه کاری آن روز را از من می پرسی و مثل یک بچه مدرسهای فعال سراغ کیف و کتابهای قرانت میروی.از وقتی در منزل آقاجون هستیم کلی خلق و خویت عوض شده است و بیتر با دیگران میجوشی البته کمتر خانه مامانی حسن میرویم چون دوست داری پیش عموهایت باشی و مثل آنها درس بخوانی و همچنین با آنها بازی کنی.

بوستان معلم

برای شما لباس ورزشی خریدیم و شما هر روز صبح حدود هشت بیداری روزهایی که بابا حامد خانه هست به پارک مهدی می روید و ورزش میکنید.

صیح جمعه11 مهر ماه 1393

ببخشید این عکسها را من گرفتم ومی دانم کیفیت بالایی ندارد انشا ا... جبران میکنم پسر طلا.

پسندها (2)

نظرات (3)

مامی فاطمه
15 مهر 93 16:00
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانما امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
بابا حامد
21 مهر 93 20:30
راستی راستی پسرمان دارد بزرگ میشود این عکسها برای من سرشار از خاطره است عاشق هر دویتان هستم
نی نی عکس
24 مهر 93 14:42
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/