پسرم علیرضا پسرم علیرضا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

میوه ی زندگی

عکسهای درخواستی پسرم علیرضا

1392/11/15 12:32
نویسنده : مامان و بابا
137 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

به درخواست شما پسرم عکس های آرامش شما البته با دستکشها و پاپوشی که مامانی حسن برای

شما بافته است.

علی

علیرضا سعیدی صابر

 

علی

 

علیرضا سعیدی صابر

 

 

 دایی علی برات از دبی بوت زمستانی مثل بوت های سفیدت با تفاوت رنگ مشکی فرستاده و شما

سریعا خودت گفتی مامان من لباس شیک بپوشم تا من از شما عکس بیندازم ما هم طبق معمول آماده

 به خدمت شما جیگرم

علی

این هم ژست های شما

علیرضا سعیدی صابر

 

 

 

علیرضا سعیدی صابر

 نقاشی مامان امانه

خرگوش مامان

 

گربه هاپویی مامان

 

 

 

 

علیرضا سعیدی صابر

علیرضا سعیدی صابر

 

 

یخواستم از بابا حامد برای سایت مکاسب عکس بندازم شما هم گفتی از من هم عکس بنداز برای

سایتم تا همه ببینند که من اهل مطالعه هستم. باشه

علیرضا

 

علیرضا سعیدی صابر

 

 علیرضا

 

 

تاب بازی علیرضا در بعد ازظهر زمستانی92

علیرضا

علیرضا

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علیرضا و فاطمه رنگرز
11 بهمن 92 16:39
با سلام فراوان به علیرضا جان ان شا الله شاد و سلامت باشی در کنار پدر و مادرت چه عکسای قشنگی داری خیلی خاطره انگیز بودند. با آرزوی موفقیت بسیار شما زیر سایه ی امام زمان (عج)
دایی ابوالفضل
13 بهمن 92 20:29
وای وای گیگیل گوگول من ناز نازی من با اون چشات دایی جون قربونت برم تو هر روز بزرگتر میشی و با درک و شعورتر امیدوارم بتونم توی زندگیت یه نقش خوب و تاثیر گزار برای پیشرفتت داشته باشم و بتونم در ارتقا و موفقیتت کنارت و کمکت باشم فعلا دورم و دچار روزمرگی موفق باشی دایی