پسرم علیرضا پسرم علیرضا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

میوه ی زندگی

23 ماهگی(تولد 2 سالگی)

1392/11/24 20:57
نویسنده : مامان و بابا
102 بازدید
اشتراک گذاری

تولد 2 سالگی شما

به علت مسافرت آقاجون و عمو احسان در زمان  تولد شما و بابا حامد مامان امانه تولد شما و بابا حامد را در روز تولد بابا حامدی 27 شهریور ماه گرفت البته به صورت غافلگیرانه .

 مامان :شما را خانه مامانی حسن گذاشتم و بابا حامدی هم بانک بود و همه را برای شام به بهانه خانه جدید دعوت کردم.البته  این یکی را با هماهنگی بابا حامد

 

تولد

 

 

تزئئینات

تولد

کیک

 

حسن

حسن

 

دایی

ابوالفضل

 

علیرضا

 

 

علیرضا

 

علیرضا

 

علی

 

علیرضا

علیرضا

 

لحظاتی قبل از ورود شما

هنر

 

 

 

علیرضا به خوبی صحبت میکند  و تمام حیوانات را می شناسد.

به کارتون علاقه پیدا کرده است.

در این ماه برای اولین بار علیرضا را به مشهد بردیم  همراه  خانواده بابا حامد.

شاهرود

علیرضا سعیدی صابر

از شیر خودم گرفتمش و با درک کامل  با این مسئله رفتار کرد کلا پسر عاقلی است تمام رفتارهایش با فکر است.

صبح وقتی زودتر از من بیدار می شود از من یک بوس میکند یعنی بیدار شو بعد ازم میخواهد بریم کارتون با هم ببینم و من برایش صبحانه بیاورم.

بعد از کارتون کامپیوتر را درست کنیم و بعد ناهار این برنامه هر روز صبح ما شده است.

دائما به من رنگین کمان را یاد آوری میکند تا برویم آنجا توپ بندازم و بازی کنیم.

روابط اجتماعی قوی ندارد و بسیار خجالتی است و من بسیار اذیت میشوم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علیرزا
6 دی 92 14:53
ساخت کد بارشی ، کد موس ، کد قالب و ... با کمترین هزینه نمونه کار کد بارشی http://www.raft25.ir/page/b-kodakan برای سفارش یا دیدن کد های دیگه به سایت ما سر بزنین www.raft25.ir